You Are Reading

0

Korea mengHamPa kan Aku juga AKhirnya!!

fatiha Tuesday, June 28, 2011
hai awak awak dan AWAK !!! semua kawan aku tau kan aku dulu cam ciput jek feel kat korea2 punye penyanyi N movie2 dia...
then, masuk je Unimas... bnyk pulok budak2 minat korea... ape lagi aku pon terikut ikut sikit2.. macam baru nak berjinak jinak la...

sebenarnye nak cakap pasal ni... tgk gambar dulu k.. hehe

gambar sumber internet. HAHA

ok... xpaham jugak??
kita sambung balik cerita kita k.. hehe
lepas tu hari ni... tanggal 28 jun 2011.... pada jam tepat 11 malam... hancur hati ku......membawa diri la lepas ni... hahaha.. poyo an. !

xde ini ha.... aku ngah boring2 tadi ni..aku cari la lagu kat utube... nak tgk lagu insomnia yang penyanyi korea Wheesung tu nyanyi... tibe2 keluar lagu Insomnia by Craig David....


aku pon click la nak tgk...dalam hati berkata "tajuk je kot sama, lagu lain..dengau jela.."

then, rupe rupenye lagu dia sebijik kot dgn Wheesung.. just language yg dia guna je lain..
aku pon "What The HELL !! Sape yg tiru sape ni??"
aku xpuas hati aku google cari2 info, mana yg buat lagu tu dulu... Wikipedia mmg xyah guna la, mmg wikipedia xleh caya sbb semua orang boleh edit wikipedia...

so... akhrinye, betol pon.... lagu Insomnia by Craig David tu yang buat dulu pada tahun 2008, meanwhile, Wheesung tahun 2009...

dan dan dan.... paling aku x suka tu... style video clip Wheesung abis abis COPYCAT si  craig david punye weh !! grrr !!! x caya tengok link ni...

Insomnia-Craig David

 dan ini...

Insomnia-Wheesung

sama kan?? background hitam, ada girl sorang... adeh...
luruh sudah cinta2 aku pd penyanyi korea.. terhenti di sini !!!
lepas ni malas dah nak layan lagu2 korea, layan movie korea jela...yang mana ada je.... hahah :P
peminat2 penyanyi korea jgn le marah2.. hehe, itu hak masing2 hehe..chillax !! ^^

P/s: entry sebelum ni pon dah bagitahu kan aku paling benci orang Copycat !! peace ! :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 humanmindcracker