You Are Reading

1

F.R.I.E.N.D.S !!!

fatiha Friday, July 1, 2011
salam.. haip !! kali ni aku kasi adil sama semua, letak gambau korang sorang sorang, suka tak? haha..nurlina kang ngajuk pulak... hehe
macam biasa lah,, ini list of my bestie !! bukan sebarang bestie oh... mmg BEST kawan dgn dorg.. che tgk che tgk..muka semua pon baik jek..hehe :P

Farida @ Didot
kenal dari kecik2 lagi..satu sekolah rendah weh.
mmg sorang yg kelam kabut. hehe
duduk lepak dgn dia mmg ada je cerita, mmg best !
hehe
Azizah @ Jijah
dia mmg pandai masak la wa ckp lu..hehe
so, sape2 yg nak isteri yg pandai masak, boleh le contact2 .. 

Sakinah @ Kyna
ko tgk tu..warna warni an dia ni..
dia pandai melukis, otak dia mmg seni la..
kwn dgn dia mmg buat ko gelak x ingat dunia.

Nurlina @ Lina
budak duyong ni, hehe
mmg photographer hebat..
kalau nak amik gambau wedding boleh suruh dia.
sama je dgn kyna..seni jugak budak ni..
surat cinta kitorg sume ada seni.. aku simpan semua tu au !
dia suka buat sesuatu bende unik2..hehe

Aminah @ Min
satu kelas dgn aku dulu ni..
mmg paling kecoh dlm kelas..
suara dia je dgr.. mana x nye,
keje dia pungut duit org.. haha..kalau x bayar mmg siap r kene !

Diana @ No'or
best kwn dgn hang ni..
cpt panas cpt sejuk dia ni.. tau dah.. hehe
paling jujur abis dia ni la.. tp..
jujur dia berasas..
xmcm sesetengah org jujur tak berasas kan. hehe
tabik no'or !!


piqa @ Nit..
kwn roti cecah kari aku ni..haha, ha... dia ni bagus aku rasa kalau
kawan dgn kyna kwn aku tu.. sama jek dua org ni..
buat lawak je keje...
tp dia bnyk tlg org..  tq nit ! : )
Puteri @ Put
gambar pon dah mcm nak korea dah.. hehe
happy go lucky ! tp..
kalau dh nangis tu.. alamat ko pujuk pon xjalan..
hehe
tp dia ni rajin!  ^^

Atiqah @ Tyqa
ini budak sama tarikh lahir dgn aku.. 8/6
deskmate aku ni..sama2 xsiap keje sekolah..
pernah hadiahkan aku teddy bear.
aku simpan lagi tau ! hehe, ^^

Izzati @ Zakye
budak2 seri kota ! tgk ni muka mcm faten amirah kan?
tp dia jauh lg baik dari faten amirah. serius !
x sombong dia ni.. best lepak2 dgn dia..
aku suke dgr style dia ckp, haha
tp aku takot kalau tgk dia marah or ngajuk.
hehe

Nomie !!
Deskmate aku jugak time f5..
ponteng pon sama2..
buat jahat sama2 haha..
kdg2 sensitif gak dia ni.. hehe
tp pandai berdikari dia ni..salute ar !!

P/s: kalau aku xde nanti, jgn lupe aku eh. hehe, tq KAWAN-KAWAN semua !! ^^

1 comments:

dashinnaeger said...

GoldTiN® Diamond Necklace - Titanium Artists
GoldTiN® Diamond Necklace. This gemstone titanium price per ounce necklace is made in small-fiber sterling silver. Each titanium quartz necklace contains a titanium flashlight silver band that is used as a $18.90 · ‎In titanium welding stock titanium earrings

Post a Comment

 
Copyright 2010 humanmindcracker