You Are Reading

0

Terima Kasih Ayah !!

fatiha Monday, June 20, 2011
hello guys... wassup wassup?? sihat arini?? si pemilik blog ni hari ni x sihat sikit, ade le ulcer balik ni ha...lepas baik satu..timbul satu.. adeh... sakit wo ! xpe, sakit2 pon, aku nak kongsi satu peristiwa ni.. 
so, ada la dua hari lepas, dalam kul 2.30pg camtu... biasa lah..mlm minggu kan..tido lewat.. hahah, aku nak tido tapi xboleh..penat aku golek sana... golek sini...still xleh tido.. aku pon pasang la earfon dgr lagu kt fon sambil mata lelap..padahal jiwa xtido pon lg.. kata org, kite kalau xleh tido pon kite buat2 pejam mata paksa tido kan. haha..
tapi.. aku mmg sejuk time uh dek kerana aircond membatu tu.. dah pakai selimut pon still sejuk. adeh..
then, aku dgr bunyi pintu bilik ayah aku terbuka..ayah aku pergi sebelah aku, ada kerusi..atas kerusi tu ada jaket hitam aku.. pastu, ayah aku amik jaket hitam tu..then kibas kibas macam org nak sidai baju tu..
aku bukak le mata sebelah.. dalam hati " ape la ayah aku buat ni?? aku nk tido la...
pastu, ayah aku letak kan jaket hitam tu kat badan aku, pastu dia tutup aircond.. 
aku terkejut la..tapi mata still pejam lagi ni.. hahah, maybe ayah aku ingat aku sejuk dek kerana aircond membatu tu kot..tp mmg sejuk pon. HAHA
adoi... aku bukak je FB pagi2... tengok2,, ramai pulak budak2 ni wish "Selamat Hari Bapa".. aku pon terkebil2 mata baru sedar....!!!! alamak..!! HARI BAPA doh !! camane leh lupe da... hahah, so, tibe2 aku teringat peristiwa semalam yg ayah aku selimutkan aku dgn jaket uh.. sgt terharu... ape punye anak la aku ni. hahah.. ni bukan tangan ke dada, mata ke atas lagi dah ! ini tangan terus tepuk dahi !! duhhh!!!
P/s: dah la first time tahun ni lupe bufday ayah aku 28 mei aritu. hahah, xde kek la kali ni, wish camtu jek. hehe.. ily AYAH ^^
Ayah dan Emak ^^



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 humanmindcracker