You Are Reading

0

SaYa SangGup BuAt ApA Je UNtUK Emak..!

fatiha Monday, June 13, 2011
hai sahabat handai di luar sana.. ok ini kali bukan entry untuk ceritera cinta, ini kali untuk cerita aku. ^^ ok2.. tarik nafas dalam2.. fuhhhh~
"hati sebak tapi aku xpandai tunjuk perasaan"
itu lah aku...
ada la satu hari ni..angah aku suruh urut badan dia, yela dh sebulan xurut dia, lagi2 aku dh janji aritu nak urut dia kan. tangguh punye tangguh... last2 ok lah.. urut dia lg pon ngah boring ni..adeh.. hahah, urut 5 minit dpt rm50, so aku urut angah aku time uh 10 minit rm100 le dpt, tq angah !!! hahaha :)
so simpan la itu duit..kalau2 nanti nak kuar dgn kawan2 ke, leh guna duit tu kan..then, satu family dalam rumah aku ni plak xsihat... batuk2, demam, selesema nak2 lagi tu ada ulcer !! amek kau! pakej terus..! hahaha, along aku la kene paling dasyat, batuk n selesema sampai keluar darah 5 hari..ape jenis demam aku pon xtau, then aku plak kene.. berturut2, ni dh ok dah..alhamdulilah.. :)
tapii.... bukan tu yg aku risau kan.. 
just risau kan keadaan mak aku je, ni dia plak ngah demam and batuk2.. nak2 mak aku ada lelah dari lahir..kene plak batuk.. then, dh dua hari tu mak aku asyik batuk n lelah.. aku kesian la, aku ckp le..
aku : mak..dah lama mak batuk n lelah.. mak xmakan ubat ke?
mak : x..ubat dh abis.. 
aku : jom, g jumpe dokter jap. dekat je depan taman ni je ha..
mak : xnk la.. (dari dulu tau dah, mak mmg xsuke g jumpe dokter)
so...pujuk punye pujuk...last2 aku ckp.. 
aku: mak, orang ada rm100 yg upah angah urut aritu.. org bg mak rm50 jom g jumpe dokter.
akhirnya...setuju pon mak aku nak g jumpa dokter.. dokter bg ubat demam, antibiotic, pam lelah, and ubat batuk. semua kene rm45, klinik kan mahal, korg paham2 jela..
orang doakan mak cepat sembuh... amin..

"orang xreti tunjuk perasaan, mmg sejak lahir camtu.. yg boleh orang buat just guna fizikal je, orang xreti guna emosi2 ni.."
"orang just pikir, dah tiba masa orang plak berkorban untuk mak kan..sebab mak dah banyak berkorban untuk orang sejak lahir.."
"orang sanggup buat ape je asalkan mak sihat and gembira.."
"kalau ada orang lain yg buat mak sakit, sama jugak dia buat adik sakit.."
"satu perkara je boleh buat orang nangis... iaitu kesihatan emak. "

ily mom ^^
p/s: gambar ni dah print out pon.. dah frame dah..tggu nak gantung kat dinding je..and mak kata "mak suka.."  ^^

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 humanmindcracker