You Are Reading

0

Hacker Malaysia X Hebat Pon !

fatiha Friday, June 17, 2011
Hai awak-awak semua... so, entry kali ni nak gossip pasal hacker-hacker yang baru-baru ni gempak dok mengGODAM laman web kerajaan. heheh, actually bukan HACKER namanya.. tetapi.. CRACKER... bukan "humanmindcracker" ini tau... tapi "crackers" iaitu budak-budak yang dimana dorg masuk laman web yg mana dorg nak, then dorg ubah jadi mcm web dorg sendiri la..mcm letak gambau ke, dan macam-macam lagi sebagai symbol dorg la. (mentang-mentanglah dah belajau subjek TMX) cheh!!! :P
ini ada senarai laman web kerajaan yang kene hack tu.. che tengok che tengok...





























Ada jugak laman web Universiti Putra Malaysia(UPM) pon kene hack !
Laman web Politeknik pon kene Hack !
OK ok.. dah tengok an? itu separuh je..ada lg separuh list tapi malas nak tunjuk. korg google le sendiri hehe..
So, maknanye, org yg xde keje yg duk hack ni.. analysis nye maybe dorg bukan seorang Polis, bukan juga seorang pelajar UKM, juga bukan budak Poli.. dan jugak of course bukan org kerajaan. MAYBE LA.........but, who knows kan? hehe

Then, dorg yg hack ni pulak buat Defacement jek...database semua selamat deh... itu pasal le angah aku cakap..
"ini budak-budak xreti hack lagi..berlagak je lebih.."
hehehe, mmg betol pon ape dia cakap. kalau aku nak hack tu, hack le betol2..kasi hilang semua database biar system down terus. ini apa la...poodahh!
ada yang cakap..
"aku tak nampak sangat pon depa ni hack menghack...cuma macam kasi gegar je lebih.. "


contoh gambar laman web yang di hack la eh.. hehe
laman web politeknik yg kene hack. 

Biasalah.. kalau dah hack tu... mesti lah dorg tinggal kan symbol kan..Dragon Force itu ha symbol dorg..heheh..kalau aku la..symbol aku bukan letak gambar-gambar camtu.. tapi aku letak muke aku setepek cmni ha...

Surprise !!!!

Baru le gempak.. letak terang-terang gambar sendiri kan.. baru le TOP and Famous! hhahahaha
btw, berita dah cakap yang 90% probability bahawa yang godam laman web tu ialah rakyat tempatan.. :)
bukan saya tau..!!! saya x bersalah.. hahah
So... korg macam dah xde keje yg lagi faedah le pulak... duk hack2 ni..heheh, baik tolong ayah tanam cili nak oiii...tolong mak masak rendang ayam ke..hahah..

P/s: maybe budak2 U ngah cuti sem panjang sgt kot, sampai xde keje. jangan2 lepas ni kerajaan xbagi cuti sem panjang camni lagi dah. LOL 




0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 humanmindcracker