You Are Reading

0

JoM OriGaMi !!

fatiha Friday, June 3, 2011
Dulu time form 2, kan aku pengawas an..aku duty dgn sorang dak cina ni..nama dia Wendy..dak taman aku jugak, then satu pagi tu..tengah duty dgn dia..aku nampak dia ngah buat love guna duit rm1..aku tanya la nak buat ape buat origami tu?? dia jawab "ini untuk St.John's Day punye event nanti" .. OH...then, dia ajau aku buat LOVE guna rm1..nasib baik aku ingat sampai sekarang! hahahha, then dari situ minat aku pada origami mmg ada la, just haram xreti buat origami2 yang lain.. hahahah.! tau buat yg LOVE je! ^^
So, kat bawah ni ada beberapa origami yang cun2 lawa2 unik2 belaka.. i LIKE!!









kalau nak tengok lagi banyak origami2 yang guna duit kertas?? visit website ni..http://thedesigninspiration.com/articles/won-park-the-master-of-origami-paper-folding/
P/s: ape lagi?? serlah kan bakat anda! ^^

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 humanmindcracker