You Are Reading

0

Ape Yg Aku InGat ?!

fatiha Friday, July 8, 2011
hello ! looooooonnngggg time no update this blog laaa......... bawak diri jap 1 minggu ni... aisey... hhaha..ini kali entry mengenai sahabat2 jugak... xtau la nape lately ni... dlm kepala otak ni asyik ingat pasal kenangan2 dulu2 dgn kawan2 aku... rindu2 !! hahah, so... ini ada sedikit bende yg kalau aku tgk aku ingt korg, kalau aku mkn aku ingt korg, aku dengar pon teringat korg...
OK... ini dia....


Masa kecik2 dulu dia kata "Kuku dia bentuk gelas"  -Farida-
pernah terjatuh kan roti dia  -Faten izzati-
saingan lompat tinggi  -Baizura-
pengawas + berpuisi  -Nurlina-
jari boleh Katup  -Shakina-
Angguk2 geleng2  -Amynah-
kasut sukan kaler PINK  -Narisa-
biskut ping pong cecah kopi  -Shakira-
roti bakar kat hostel -Zaimah-
Budak Badar  -Syamimi-
guna kuku untuk lipat kertas  -Nomie-
Garang + Athlete  -No'or-
roti cecah kari + bahu dia tempat air mata aku jatuh  -Piqa Nit-
tiap kali tengok movie Korea je nampak muka dia  -Puteri-
rebut twisties sampai tergolek  -Zeyla-
masakan hebat  -Jijah-
Kuih raya  -Mirod-
teman tidor sekatil  -Piqot-
makan ice cream teringat  -Kak zira-
lotion lotion ni teringat  -Zaty Sofi-
kalau time main dgn kucing teringat  -Saida-
datang bilik dia je dpt makanan  -Sa'diah-
budak takut kucing + suka tgk dia senyum cam anak buah dia  -Adila-
laici susu + suka suasana waktu pagi  -Fazila-
kalau x tau lauk tu ape, tanya dak pro ni  -Yana-
cakap laju + mata bersinar  -Nazlia-
pro bawak keta  - Mama @ Azila-
kat lappy dia, jgn double click, just click sekali jek  -Kak Ain-
selalu bengang dgn broadband + gelak ada style la dia ni  -Fazreen-
Boria + ayat dia "nyampah"  -Naqiah-
Sama tarikh lahir + deskmate F4  -Atyqa-
jaga dia time tempang + duk dgn dia gerenti aku makan jek, bnyk stock  -Dyat-
Operamini - Syakila hanim-
sotong kecut  -Kecik @ Suraya hanim-
lepak bawak blok sampai kul 4 pg + padang temu  -Nazratul ilyana-
selalu YM dgn dia  -Zera-


P/s:  Selagi aku boleh ingat, aku ingat lah.. ^^

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 humanmindcracker