You Are Reading

0

Hari Raya 2011

fatiha Friday, September 2, 2011
Hai Selamat Hari Raya semua !!! maaf zahir dan batin andai ada salah silap saya terhadap anda semua.. mintak halal makan minum dan juga ilmu yg korg bg pada aku.. :) so, aku nk jugak tunjuk gambar-gambar aku kan... hahah..aku pon nk beraya jugak pe..ingt korg je ke nk raya? 

nah amik kau! ketupat 100 bijik!

kat Ayer Molek..rumah Nek Saba

Budak kecik comel tu nama nye Aqila

kereta hitam brek rosak pulak.

My brothers. dah termenung.

My family ( cubaan pertama )

My family ( cubaan kedua )

nak tengok hasil gambar cubaan ketiga??

ini dia !!!



Tadaaa!!!

ini sape? pemilik blog ni. 
Tiha

itu saja gambar2 sampai hari raya ketiga ni.... gambar lain2  tak leh tunjuk bnyk2.. bahaya.. haha... ini yg setelah ditapis oleh pihak berkuasa...

So!

Selamat Hari raya semua !!!  dan tak lupe jugak Selamat Hari Kemerdekaan yg ke-54! 
1 MALAYSIA!! Terima Kasih Pak Najib dan Perdana Menteri yg sebelum2 ni..


I'M PROUD TO BE MALAYSIAN !!!!

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 humanmindcracker