You Are Reading

0

heading flight back to semenanjung yeah!

fatiha Sunday, May 8, 2011
ok..saya sekarang sudah berada di dalam rumah di DUYONG, MELAKA !
 ini nak citer suatu peristiwa dlm flight...hari ni 7hb mei, aku amik flight dari Kuching International Airport, naik air asia je(cheh.."air asia" huruf kecik)..time tempah tiket online tu angah aku siap tempah aku food iaitu pizza supreme, so nak xnak..dlm flight uh kene la makan an daripada membazir. hehehe. time dh dlm flight uh.. paramugara yg handsome ni pon bg la pizza kat aku, aku xtau actually yg ada dua jenis pizza dlm flight uh.
1. pizza supreme RM9.95
2. pizza cheeze RM7.95
(dapat tau jenis2 pizza ni pon setelah bukak buku menu depan seat uh, kalau x tahu la jawabnye)
dan aku juge xtahu yg angah aku tempah PIZZA Supreme, aku ingtkn pizza biasa je kn. then, paramugara tu hulur la pizza cheez kan aku, aku pon makan makan dan makan..tibe2 dah abis makan tu.. dia dtg balik kt aku..
dia kata, dia dah salah bg pizza, sepatutnye aku dapat pizza supreme, bukan pizza cheez yg dh masuk dlm perut aku ni.. then, dia kata sorry nanti dia bayau lagi dua ringgit kat aku, hahaha, adeh...aku ckp la..xpayah..xpe..kire halal jek, then, nmpk la budak kecik dpn aku tu ngah mkn pizza supreme aku yg sepatutnye aku dpt tu..hahaha.
dalam hati "rezeki ko lah budak kecik. nasib baik aku mood baik nak balik semenanjung"
kalau lah flight tu balik sarawak xde mood rasanye. hahaha. so..smpai LCCT kul 7.30mlm...family sambut then naik kereta balik melaka..smpai je kat umah kul 9mlm..fuh..capek! dah, saya penat nak tido. goodnyte! :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 humanmindcracker