You Are Reading

0

CoGniTiVe SciNcE UNIMAS SARAWAK ???

fatiha Saturday, July 17, 2010
Tunggu punye Tunggu...sudah tibe lah masa nye..result UPU keluar lah. ko ingat ape? kahwin? hahaha! kat suatu petang yg x berape nak hening uh..tengah asyik dok FB, kuar la satu chatbox ni, piqot kata result upu dah kuar beb! seram sejuk je rasa, cam menunggu MAUT! aku x dapat nak chek kan..then si piqot ni chek kan la tau taua je aku dapat Cognitive Science kat Unimas Sarawak !  ha?????
  Dalam hati "eden xpernah dengau pon "COGNITIVE SCIENCE TU GAPO?"
then post la kat fb, tanya dak2 ni tau x ape course uh..ada sorg kwn aku ni gtau course tu blajau sal Psychology. aku pon "OHHH...!"
  then, dapat tau la didot pon dapat unimas jugak kan kan kan? ngee :D
tapi dia medic, ayak!! fakulti aku dgn dia terpisah la.. dia kat kuching, kamek ni kat samarahan jak ! hehe ^^
 lepas tu, bermula lah segala persiapan untuk bergerak ke sarawak bumi kenyalang hahah !  along dgn abang daus je x ikot, kalau ikot sume nanti kapal terbang dah xleh nak terbang ! hahaha.
  so..kite tggu jela tgk macama mane orentasi kat sini lak, hape rupe agaknye. ok. out! :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 humanmindcracker