You Are Reading

0

KeCeWa::KuCiWA.

fatiha Tuesday, June 28, 2011
salam.... haip guys ! tajuk entry kali ni KeCeWa::KuCiWA....
sangat kecewa.... sangat2...
semua org tahu kan skrg ngah tip top HOT pasal perhimpunan Bersih yg akan dtg ni pd 9 Julai... daripada pukul 2ptg-5ptg..
tapi.....bukan tu yg aku kecewa kan....

aku kecewa sbb ada lah sorang bekas pemimpin Majlis perwakilan pelajar(MPP) UNIMAS kat U aku tu... adeh... camni lah... aku x add dia... tibe2 satu hari ni....

aku mmg hari2 bukak wall Dato najib kite PM kita tu la kan..bukak wall dia hari2.. aku suke join situ.. hehe, tibe2... ngah aku search type je nama "NAJIB" sekali keluar la nama si dia tu... bekas MPP U aku tu la.. aku bukak tgk fb dia..tengok tengok !!!!!
OH MY.... dalam hati... "WHAT HAPPEN dgn dia ni?? x sangka betol kot.."
kat profile fb dia tu ada gambar yg dia join Bersih..sbb ada badge comel kaler kuning yg tulis Bersih tu...
yg aku kecewa sgt tu....

ko ni mat..... nama blajau kat Unimas...universiti KERAJAAN.... amik ptptn... pinjaman kerajaan...
tup2... tgk ko bukan sebelah kerajaan pulak... sedih giler kot......
MPP Uitm masuk tv sbb buat aduan yg dorg kene tarik oleh pihak bertanggungjawab bersih agar sertai dorg..sbb Bersih bg duit pd pelajar2 universiti... beribu sorg... asalkan ko join perhimpunan Haram yg bersih tu..

tapi... dak2 MPP uitm tu xjoin... siap buat aduan...


ko pulak... Unimas brader.... Unimas !!! join bersih pulak... sedangkan dah tahu yg anjurkan bersih tu ternyata bukan islam dan ada niat nak jatuhkan islam..
how come awk yg berkopiah tu boleh terjebak ni??? arghhhh !! aku malu weh...... kita mahasiswa ni..yg xtau pape ni... baik ambil jalan tengah.... silap langkah brader... awk sokong org yg nak menghancurkan umat awk...
aisey...
xtau nak cakap ape lg dah.. tu jela.. sakit hati dan KECEWA.......

P/s: masa perhimpunan Bersih tu dari pukul 2ptg-5ptg... xbaik melewatkan solat Asar... tunai kan mana yg wajib dulu... ambiga betol dah bukan islam..hang pa yg bijak jgn la ikut dia. podahhh !!

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 humanmindcracker